17.9.2011

olet se jonka haluan



2.50e (=


Tänää aamul mietin mitä tekisin, ja sain idean lähtee keskustaa pyörimää. Otin mun veljen skobon kyytii, ja lähettii tonne vähä kauppoi kiertelee. Ihan kivaa oli, oltii aika monta tuntii vaa ajellen ympäriinsä ja sillee =)
Kirjastossaki pitkäst aikaa kävästii, yks jatko-osa kirja löyty. Vois alkaa lukemaa vähä ahkerammin, ku se on nyt taas jääny. Huomen mun kummien piti tulla mun myöhästyneille synttäreille, ku ei sillo oikeen päivään päässy, mut tää siirty vielki eteenpäin ku niil on siel jotai puintihommii. Mut ei se nyt mitää, huomiseks vois sit taas kehittää jotai =) Sielt kaupoist en paljo muuta löytäny tällä kertaa ku yhen uutuus shampoon, joka tuoksuu siis aivan ihanalle ja on muutenki tosi hyvää (just äsken suihkussa testailin) ! Kaikenlisäks viel ihan naurettavan halpa, ihme et tol hinnal saa noi hyvän shampoon :)
Ei tälläkertaa taas muuta, koht lähtee lauantai - illan TV putki, elikkäs Talent, Biisikärpänen, sit myöhemmäl illal Sinkkuelämää ja Lemmi, kosi, vältä (=
ps, Mun skootterin kyytii yritettii liftata =D !
pps, Tahon sen napakorun !
♥: Johanna

3 kommenttia:

kardemumma kirjoitti...

Kerrohhan mitä siinnä talentissa tapahtu. Muo ärsyttää niin suunnattomasti se, ku se ei näy täällä ruotsissa tai ruutu.fi sivustolta sitä ei näy. Ja se on yks mun lemppari ohjelmista ja kukaa kaveri sitä ei kato, nii en tiiä mitä siinnä on. Nii voisiksää kertoo tähän sun kommenttiboxii tai mun kommenttiboxii, mitä siinnä oli?

Mun blogin linkki siis: http://kardemumma-t.blogspot.com/

taru kirjoitti...

missä sä oikee asut ku aina puhut et käyt kouvolas ?
=)

http://tarusworldtaru.blogspot.com/

Johanna kirjoitti...

taru ; mie siis asun Kouvolas, taino on täst jotai 15 km, mut ei sen enempää.kouluski käyn kouvolas =)
kardemumma; juu, siin oli tampereella ne koe-esiintymiset, ja ne tuomarit päästi melkee kaikki jatkoo o: siis siin oli ihan semmosii laulajii, muutama lapsi esittääs jotai, jotain ilmaveivijuttui ja joku dj =D Emmä sillee osaa selittää muuten =D