8.10.2011

klo 00.30 YÖLLÄ

Raitaväri, 11,50e Anttila
Pieces, 5.90e Only
Pipo 10e Topsport
Neule (luonnossa kivemman näkönen!) 10e H&M
cee Heini !

Heeips!
Mulle kuuluu nyt aikas hyvää ; Kamera on menos maanantain korjauksee, tulin just Heinilt yötä ja koulu on menny tähä asti munmielest tosi hyvin!
Heininkans oli taas kivaa, niinku aina. Oltii ilta Kouvolas ja sit joskus pimeel ajettii viel citymarkettii ja sen kautta Heinille. Käytii ostamas vähäsen nuudeleit ja niit syötii, söin 3 pussii ja musta tuntuu että piän niistä vähä taukoo =D Senjälkee sit ruvettii värjäilee hiuksii, kummalki tais olla eka kerta ku värjää toiselt ihan kokonaa. Mie oon niinku itelleni ja toisille raitoi laittanu ja sillo värjänny nää mustaks, mut emmie ennen toisen kokopäätä oo värjänny. Ihan hyvinhän se meni ja Heinin hiuksist tuli semmoset kivan tummanruskeet ja mulle pistettii värjäyshupun avul raitoja. Korjauksena mun yöllisee facebook - päivitykseen : Mun hiukset EI olekaan ripulin väriset miltä ne aluks näytti =DD Sitte senjälkee meijän piti kattoo se Red riding hood - Punahilkka, mut jäi sitte kattomatta ku aateltii kattoo Salkkarit nauhalta. Ne oli sit kans kivat, toivottavast Jenni tajuu siit vihjeest et se on Miika! =D Nojooo ja sitte aiheesta toiseen, katoin Wilmasta mun suorituksii, ja se näyttäis siltä että Ruotsist 2, Matikast 2, Taulukkolaskennast 1 ja ATK:sta 3 (= Oon kyl tosi tyytyväin, ottaen huomioo et yläasteel en ollu kovinkaa hyvä koulussa. Johtuu kyllä varmast paljo siit ettei suoraa sanoen kiinnostanu. 
Nii ja jos joku ei tiiä noit ykkösii ja kakkosii jne, nii 1 = tyydyttävä, 2 = hyvä ja 3 = kiitettävä
Nomut ei muuta tälkertaa, voisin ruveta vähä kattoo noit mun lattial lojuvii pyykkei jotka on vähä hiusvärissä...
Ps, mun rahansäästösuunnitelmat meni taas ihan mönkää
♥: Johanna

Ei kommentteja: