21.4.2012

look it out

Anttilasta, 4.90e
huhuh näytämpä jotenki oudon meikatulta o;

Elli osti kengät, sääli etten niist kuvaa saanu :( Kössin silt ton laatikon, huomatkaa kengännumero! ♥

Ihme etten oo tullu kipeeks, melkee koko muu perhe on viimeviikon sairastanu. Onneks en oo, oon vältelly kaikkee ja kaikkii tarkotuksellisesti etten vaa sais sit tautii ! Vielä oon onneks välttyny silt, mut ainaha sit vapuks kerkee tulla kipeeks :) Ois aika unelma! 
Oon taas niin rakastunu ajatuksee napakorusta, emmä saa sitä mielestäni ennenku meen laitattaa sen. Ellille varattii ens tiistaiks aika, jännittää sen puolesta! 
Muodeis oltii Heinin kans eilen, ei ollu kovin kummoset. Ihmisii oli liikaa ja kaikenlisäks sato..
Mut ei muuta tälkertaa, viikonloppuja =)
♥: Johanna

4 kommenttia:

Carita kirjoitti...

kiva blogi:) jään lukee!

Katariina kirjoitti...

ihana blogi!(:

Anonyymi kirjoitti...

En kyllä suosittele sulle tota kulmien piirtämistä kynällä. Ei sovi sulle ollenkaan. Näytät enemmänkii naurettavalta :D ja toihan on vaan mun mielipide mut sul on kyllä muuten tosi kiva blogi :)

Johanna kirjoitti...

ccarita: kiitos paljon :) !
kAtsu: Kiitti! :)
Anonyymi: niiku varmaa huomasit, et itekki olin kirjottanu toho et näytän oudon meikatulta? Ja kulmat ei ole kynällä piirretty, vähä vaan tummennettu.