20.12.2012

mä en lupaa sulle kuuta en tähtiä taivaalta

Photobucket
Lompakko 9,90e -20%/Seppälä
Photobucket
Paita 9,95e/H&M
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

On ollu taas blogin puolella pari viikkoo hiljasta, on ollu tosi paljon kaikkee! Elikkäs oon täs lähiaikoina ollu Yo - juhlat, niitä edeltävät bileet, muutenvaa Heininkans hurjaa tyttöjeniltaa ja kaikkee, kivaa on ollu! Oon ostellu ihan hulluna joululahjoi ja käyttäny melkee kaikki rahat niihin.. Onneks kaikille löysin jotain kivaa ja uskon et mun lahjoist saatetaa tykätä tänä vuonna :) 
Kouluu mulla ei ole enää, elikkä loma alko tänää! Huomen tosiaa olis kyl jonkisortin 'joulujuhla' mut en oo menos sinne tunnin takii istumaa. Tälviikol oon ollu koulus vaa maanantain ja tänää koska oon ollu kipeenä, vieläki kurkkukipuu on mut muuten oon ihan hyväs kunnossa onneks. 
Tänää kävin koulun jälkee ekaks näöntarkastuksessa ja senjälkee passikuvassa. 
Ei täs ihmeellisempii, joululomalle on aika paljo suunnitelmii, toivottavast tulee kiva loma :)
Tässä sitten maailmanloppuu ja jouluaattoo odotellessa!
♥: Johanna

Ei kommentteja: