9.4.2013

pidä musta kiinni tiukemmin

 photo naama_zps7ea25d6d.jpg
 photo neutrogena_zps88aaff30.jpg
Kasvovoide n. 10e Apteekista
 photo vaseliiini_zps79f958e4.jpg
 photo kaumlsirasva_zpsaeac54be.jpg
Käsivoide n. 3e Robinhoodista
 photo kakkuu_zpsea507982.jpg
Rankan työpäivän aikana kahvitauot on pakollisii!

Mistäs tämmöin postausinto, toista päivää peräkkäin! Kävin tänää tekemässä taas parit tommoset tarpeelliset pikkuostokset. Noita kasvovoiteita oon kokeillu tosi monii, ois tosi kiva vihdoin löytää se mikä oikeesti auttaa mun ihoon! Nyt varmaa ihmettelette et mikäs vika tässä on, ei täs ookkaa mitää ihmeellisempää mut otsa on ollu noin 4 vuotta täynnä tommosii pikkunäppylöitä, ajoittain enemmän tai vähemmän ja olis kiva jos ne vihdoin katoais lopullisesti :) Käsirasvaa ostin oikeestaa Heinin suosittelemana ja kieltämättä myös ton 'pehmeät kynsinauhat' - tekstin innoittamana.
Tänää oon alottanu tän mun 'urakoinnin', irrotin muutamasta huoneesta listat et voi alottaa maalaamisen.. :D Vähän pelottaa mitä siit tulee, koska tää mun taiteellisuus nyt on vähä mitä on, ja eteinenhän ei oo mitenkää näkyvä paikka vaikka meniski vähä pielee..
Ei tässä taas kummosempii, postailen taas joskus!

Ei kommentteja: