4.9.2013

mä olen väsynyt tieltä väistymään, kun tila tyhjällä me täytetään

 photo 1_zps3141f230.jpg
Takki/H&M, Farkut/Carlings, Kengät/Sokos, Laukku/Anttila
 photo 2_zps52b3a7f0.jpg
 photo 3_zps099c6fa3.jpg
Kauluspaita/Seppälä
 photo 4_zpsdadb9c01.jpg

Tänää mulla on ollu tosi hyvä olo, ottaen huomioo et eilen olin koulusta pois hirveen nuhan takia. Ihan ennennäkemätöntä et mun nuha on selätetty paris päivässä, tuntuu et poden sitä aina jonkuu viikon! Tänää on ollu tosi kiireinen päivä, aamukasilta menin kouluu kaheksaks tunniks, jonka jälkee keskustan kauppoja hetken kiertelin ennen ajotuntia. Nyt oon tosi väsyny, huomisen viel ku samalla kaavalla menevän päivän jaksaa nii sit onki jo perjantai! Kerkesin teillekki pikaset asukuvat ottamaan :)
Tahtoisin tosi kovasti esitellä teille mun kesän kaikki ostokset, mitkä nyt on tän mun postaustauon takia jääny esittelemättä, mut tosiasiahan on et niit on aika tosipaljon nii mietin jos esittelisin niistä vaa muutamat onnistuneimmat ostokset! 
Nyt taijanki tästä mennä iltapuuhien pariin, voin sanoo et villasukat ja kollarit on ihan omiaa tälläsen aika raskaan päivän jälkee :) Tänää jos jaksais julkkis BB:n katsoa, eilen jäi vähän vähemmälle huomiolle.
See you!


2 kommenttia:

Helmi kirjoitti...

Ihana asu!♥ Ja sulla on ihan täydelliset hiukset, niin tuuheat jaja.. ! :-)

Johanna kirjoitti...

novoi kiitos hirmusesti! ♥