5.5.2011

about me and my day

Nonnii, elikkäs sain idean alkaa kirjottaa blogia, oon jo kauan meinannu mut nyt sain aikaseks. Voisin tässä aluks kertoo vähän jotain ittestäni, eli oon 15 - vuotias, ysiluokkaa lopetteleva tyttö. Luonteeltani oon aika sosiaalinen kun sille päälle satun, ystävällinen, tosi nauravainen ja luotettava. En harrasta oikeestaa mitää varsinaista, mitä nyt välil lenkkeilen ja kesäkuntoo yritän päästä (:
    Voisin vaikka heti alottaa tän bloggailun ihan kertomalla mun päivästä. Tänää oli ihan normipäivä, koulus oli ihan muksaa ja muutenki on menny ihan hyvin. Kauhee stressi vaa iski ku tuntu et ois tälle päivälle kauheesti kaikkee tekemistä, mm. takapihan haravointii, tän blogin alottamist ja tt vihkon ettimistä =D Mut nytte ne oikeestaa onki jo kaikki ihan hyväs mallis, et tärkeimmät taitaa olla tehty. Keramiikkaaki oli, rupee jo pikkuhiljaa vähä kyllästyttää ainaset savihommelit, mut sain kyl uunivuuan valmiiks ja sitte Julian kans tehtii semmosset sydänkorut, taino oikeestaa mä ne tein.  Huomenna on koulussa EPP, eli erilaisen pukeutumisen päivä. Pitäis vaa joku asu kehittää, ei oo viel pahemmin ideoita syntyny.
    Ainii, mun piti sanoo että mun blogikuvat on sitte otettu yleensä joko mun ihan tavallisel digikameral tai kännykäl, että laatu ei sit oo aina päätähuimaava. Järkkäri olis kesän jälkee tavotteena, tietty vaa jos saan jostaa töitä et rahaakii tulis. Mut einyt tänää muuta
 ♥ Johanna

Tälläin siitä korusta lopulta tuli, tietty viel uunis käy 

1 kommentti: