26.6.2011

laiva huutaa jo satamassa, mä olen sun kanssa ja takana kaikki vanha

Heeipsuun!
Elikkäs, toi juhannusaatto meni ihan mukavissa merkeissä, olin ekaks Juulian kans, oltii niillä, ajeltii apsille, syötii jäätelöö ja paellaa =D sitte illemmal käytii porukoittenkans kattoos kokkoo Kuusaalla ja sit muutenvaa grillailtii ja oltii.
 Paitsi että taisin saada vähäse kylmää, ku toi vaatetus nyt ei ollu paras mahollinen ja  nyt oon kipeenä, hirvee nuha ja päänsärky. Onneks tää särky on eilisest vähä helpottunu, sain yöllä vähäse nukuttuukki ja muutenki olo on jo vähä parempi.
 Ollaa lähös laivalle huomenna, jos totta puhutaa nii toi on mun ensimmäin kerta. Toivottavast kerkeen viel paranee siihen mennes vähäsen, ainaki toi makuaisti vois palautuu...
Ootan kyl tota aikas innoissani, ois kiva kumminki olla jo siel! Ollaa kaks yötä laivalla, ja päivän Tukholmassa. Pakkailtu on nyt jo vähäsen, ts. kaikki tavarat mitä oon ottamas lojuu tos sängyllä.
 Kävin tossa ykspäivä Kouvolassa, löysin semmosen kivan tuubimekon ja jotain muutaki mutten tosiaa muista mitä :D Mut mie rakastuin ginatricotis niihin yksii sortseihin, vähä mie haluun ne, samoinku semmosen ihanan mekon !
Sitte olin mummolassa päivän äitin ja pikkuveljen kans, olihan sielki ihan kivaa.
Mutta, näkyillää sitte ku tuun kotii, varmaa paljo kuvii ainaki tulee sitte =D
Tähänki loppuu muutamii ns. 'jussikuviii'








.... ja näitä sitte popitin koko juhannuksen =D





♥: Johanna

Ei kommentteja: