11.1.2012

mä päätän sen, kenen oon tai en



toppi GinaTricot, näyttää muute tosi lyhyelle täs mut on semmoi aika pitkä (:
pitkähihanen Veromoda
pitkähihanen GinaTricot
tekonahkatakki Mydoris
Tänää olin ekaks koulussa, siel oli oikeestaa aika jees pitkästä aikaa =) Naurettii kokoajan ja muutenki oli aika hauskaa. Vähän tunnelmaa pilas se, ku äikän tunnil mun piti pitää puhe.... Se opettaja vaa niinku määräs et Johanna seuraavaks, olin sillee et okei xd Sit menin sinne etee ja sönkötin jotain, meni kuulemma ihan hyvin loppupeleis.
Sitte porukat tuli hakee mut Viitakummust, ku meil oli taas siel se Solidworks, mentii sit keskustaa vähä shoppailee. Noi vaatteet ostin mitkä nois kuvissa, tai oikeestaa noi GinaTricotin paidat tuli sielt tilauksest tänää (: Toi toppi on paljo ihanamman värinen mitä odotin!
Ei täs kummosempii, huomen en jaksa mennä kouluu ku siel on ne jotku koulutusmessut ja muutenki pitäs olla siel vaa yks tunti xd
♥: Johanna

Ei kommentteja: