8.1.2012

nyt hihnalle laukku, ja viimeinen kuppi naamaan







oon rakastunu tähän! varsinki se nyrkkeily, huhuh kädet ei meinaa enää liikkuu xd

Heipsan!
Huomenna taas kouluu, ei jotenki jaksais yhtää. Tai ei siin mitää sitku on koulus, mut matkat on jotenki aika rankkoi ku pitää heti aamust jäätyy tuol ja oottaa jotai kämäst bussii, sit bussikuskiki saattaa joskus ajaa ohi, syynä että luulee mua aurauskepiks (: Mutjuuu, eiköhän taas tuu ihan kiva viikko! 
Tänää oon tapetoinu iskän kans (tai katoin ku se tapetoi) niitten makkarii, seuraavaks vuoros mun huone. En oo viel päättäny mun tapettei, pitäis mennä kattelee jokupv jostai. Sit mie opettelin grillaamaa meijä kaasugrillil, ja jotai tämmöst perus =D
Ainii ensviikol pitäis tulla mun ja äitin Ginan tilaukset mitkä tilattii muutama päivä sit, tilasin semmosen jännän paidan ja sit jonku ihan perustopin. Mut ei mul täs mitää kummallist, postailen taaas ku ehin (: Huomenna alkaa zumba taas!
Ja sitte loppuu tämmöset ohjeet, miten mä teen nutturan xd

1. ihan perusponnarille hiukset
2. tupeerataa vähä, ei mitää palloo kummiskaa mut sillee sopivasti
3. toinen ponnari päälle, sillee et ne hiukset jää sillee sinne sisää. halutessaa voi vähä 'repii' tot nutturaa auki, eli niinku et siit tulee isompi, sit vähä lakkaa vaa & that's right!

♥: Johanna
ps, Heini tsekkaa otsikko! xd

Ei kommentteja: