16.5.2012

en jaksa odottaa, mä haluun toimintaa, sä saat mut syttymään

Poskipuna 1e, norm. 8e Seppälä
Kulmaväripaletti 1e, norm. 8e Seppälä
Ballerinat 35e, Heimosen kenkä
Bikinit 25e, Seppälä
Kengät 4e, kirppis
Näi aluks, ignooratkaa toi mun edellisen postauksen lopetusuhkaus, emmä tätä vois noinvaa lopettaa. Postaan aina sillo ku tuntuu siltä, esimerkiks nyt (:
Eilen olin koko päivän äitin kans keskustas, ja sit illal Heinin kans. Oli kiva pitkäst aikaa ihan rauhas kiertää kaikki kaupat useaa kertaa läpi, tärkeimmät ostettavatki eli kengät ja bikinit löyty! :)
Tänää piti mennä 9 kouluu, mut ei sitte jaksanu ja mentii Ellin kans 12.15 xd Oli sitte pari tuntii terveystietoo, jonka jälkee päästii kotii. Ennenku bussi tuli käytii keskustas ostaas Ellille bikinit ja mulle löyty noi parit meikit.
Nyt on taas neljän päivän viikonloppu, eikä mul oo mitää suunnitelmii (paitsi perjantaiks ;)) Että jos joku keksii jotain hauskaa nii mie oon messis!
Tänää oli ihan ylimahtava ilma! Ihan topis ja sortsei mentii (:
Mut pitäkääs kivaa 4pv viikonloppua te, joilla semmonen on ;) (vinkvink Heini)
♥: Johanna

2 kommenttia:

Carita kirjoitti...

Laiton sulle haasteen:)
http://onecarita.blogspot.com/2012/05/liebster-blog.html

Johanna kirjoitti...

ccarita: okei kiitti, käyn kattomas (: