6.5.2012

mul on kaikki mitä sä tarviit, mä näytän hyvältä sua varten


before
after




tämmöin ripsari tuli ton värin mukana, on aikas hyvä!
tämmöset niist tuli !
Anteeks hidastunu postaustahti, en oo vaa yksinkertasesti kerenny ! Koko viikonlopun oon ollu vaa menossa, nyt on eka hetki ku kerkeen tänne kuvii lisäillä ja kirjotella. Perjantain päästii koulust aikasemmin, taino jotaa tuntii aiemmin mut kumminki :) Sitte menin kotii, värjäsin Markuksen hiukset, kävin suihkus ja aattelin lähtee pitkäst aikaa moikkaamaa Juuliaa :) Siel meni sitte loppuilta, oli ihana nähä pitkäst aikaa ja jutella kaikkee ! Lauantai-aamuun piti sit herätä suht aikasin, meikata ja valmistautuu ton ala-asteen lopetustilaisuutee. Siel sitte Heinin kans istuttii ja ihmeteltii, jonka jälkee tultii tähä meille. Saatii sit idea lähtee ajelee ja ettii samal mulle hiusvärii. Se punain oli jo niin haalistunu ja meni hermot ku mitkää vaatteet ei tuntunu sopivan mun hiuksii.. Siel sitte ajeltii ympäriinsä koko ilta, sielt ku tulin kotii nii heti värjäsin hiukset :) Oon tosi tyytyväin näihi, on paljo varmempi oloki ! Tänää sit vaa ku Heini oli saatu hereille, vietettii senkanssa rauhallista sunnuntaipäivää aurinkoo ottaen ja nauraen :)
Oli kyl kiva viikonloppu pitkäst aikaa, mitäs te teitte? :)
♥: Johanna

Ei kommentteja: