8.8.2012

huutonauruu ja -itkuu









Heinilt nimpparilahja! :)
Laukku 34,95e -60% Prismast
Tullu vähän osteltuu ja saatuu paitoi o:


Kerkesimpän taas tännekki! Kuinkakohan monta kertaa oon alkanu muokkaa kuvii ja kirjottaa tekstii, mut sit aina on tullu jotain ja tää on jääny.... Nyt kumminki, tiiättekö miten ihanaa olla kotona! Kotiuduin sielt Keuruulta harvinaisen nopeesti, oli ihan superihanaa päästä taas kotii itellee rakkaitten ihmisten luo! Vaik enhän mä siel ku viikon ollukkaa, mut se tuntu pitkät ajalt ku ei pahemmin ollu tekemist :( Viimesii lomapäivää nyt sit viedää, itseasias ku tarkemmin aatellaa nii tasan viikko lomaa jäljel! Oon täs viimepäiviin kerenny taas nii paljo kaikkee etten ees tiiä mistä alottas :D No kumminki, Ellin ja Jessen kans käytii Vekaral moikkaamas niitten kavereit, tais olla viimeviikon torstain =) Sit vissii perjantain värjäsin hiukset, tuli kyl kivat! Olin jo aika kyllästyny niihin vähä punertavii, nii tää on hyvä nyt. Huomatkaa tos kuvas et jälkeen - kuvas on viel kosteet hiukset nii näyttää ehkä vähä tummemmilt :) Heininkans olin lauantain, meno oli kyl sen mukasta... Kumminki juu, kivaahan meil oli :D Mä en nyt tosiaa muista mitä mä oon tehny minäki päivänä, mut kumminki oon ollu paljo Jessen ja Heinin kans, sit tos koulul oon iltasin kans pyöriny :) Tänää muute haettii  mun puhelin, ku se oli _vihdoin_ päässy tohon lähipostii asti! Tää on kiva :)
Eei mul erikoisempii, huomen varmaa mummola kutsuu, ylihuomen Heininkans Lahtee, perjantain suunnitelmat on viel auki, mutsit viikonloppuun ainaki Jessen hiuksii värjäilee ja sillei :)
Öitä!
♥: Johanna

Ei kommentteja: