30.8.2012

kesällä 2012....


söin paljo mansikoita
pelasin 52 tasoo läpi bubble witch sagassa
kuuntelin musaa, ja löysin uusii lempparibiisei
ostin uuen kännykän
söin ihan älyttömän usein nuudeleita
otin aurinkoo ja rusketuin
rakastuin ♥
käytin paljo shortseja
söin ekaa kertaa elämässäni tonnikalasalaattii
olin onnellisempi ku koskaa
olin kuukauden töissä ja tienasin
olin suhteellisen tyytyväinen ulkonäkööni
valvoin kesäöitä
vietin paljo aikaa maailman parhaan kaverini kans ♥
vietin mökkilomaa perheen kans
shoppailin
+ kävin lahdessa, helsingissä, söin paljo jätskii, nolasin itteni, annoin huonon ensivaikutelman, tappelin & kinasin ihmisten kans, tutustuin uusii ihanii ihmisii, opin uskaltaa olee oma itteni, opin jättää ilkeet ihmiset ja puheet omaa arvoonsa, kulutin kaikki kesätyörahat, ajoin skootterilla ojaan (se oli kesän paras teko koska seuraukset!), tylsistyin, datasin, olin joka päivä jossain, meikkasin vaik yritinki mahollisimman paljo olla meikkaamatta, nautin kaikesta (...), käytin kollareita, söin paljo roskaruokaa, värjäsin omii ja monen muun hiuksii, seikkailin, olin väärässä paikassa väärään aikaan, join, olin toisinaa ihan kauhee esimerkki pienemmille, sekotin unirytmin, nukuin melkee joka yö noin 4h, valokuvasin ja tein kaikkee mitä en ollu ikinä ennen tehny!

Kesää mahtu itkuu ja nauruu, iloo ja suruu
Mut loppujen lopuks tää oli paras kesä ikinä, kiitos siitä teille ihanat ♥

♥: Johanna

Ei kommentteja: