18.11.2011

rakastan sun tapaas kattoo mua


Huulirasva 2e
Ripsentaivuttimet, aika karun näköset mut hyvät !  1e, norm. 3.90e
Naamarasva, jotain 5e

Tänää ei oo ollu mikää paras päivä, koulus kävin ja tuntu aika turhalta ees mennä, ku päästii 11.30 jo kotii. Muutenki on mieli ollu vähä maassa ja ei mitää huvittais tehä. Nyt tää tylsyys on vieny voiton ja oon tekemäs postausta _perjantai_ iltana, ku voisin olla vaikka missä ja vaikka kenen kanssa. Kotoon sit oon saanu aikaseks siivota, oon saanu kämpän ihan hyvää kuntoo. Sitte Kuusaalla kävin kaupas ja joitai tommossii ihan tarpeellisii pikkulöytöi tein. Ilma on ollu ulkoon ihan surkee, eikä täs päiväs muutenkaa mitää kovin hauskaa oo ollu. Oikeestaa voisin olla koulussa nytki, ois sentää jotain tekemist. Onneks mun ympäril on kumminki paljo näit ihanii ihmisii jotka jaksaa kuunnella ja piristää mua, kiitti teille siitä ♥
♥: Johanna

Ei kommentteja: