8.11.2011

sun näkeminen pelastaa mun päivän

älkää huomatko villapaitaa !! Se ei ole ainakaan mummolta xdxd
Päivän asu:
Housut H&M 10e
Neule H&M 7e
Huivi GinaTricot 9.90e
Topit H&M 4.95e kpl

PS. töpseli XD


Nonnii, elikkäs pitkästä aikaa aattelin teille vähäsen postailla. On taas jääny vähä vähemmälle tää, ku on vähä kiirettä pukannu eikä muutenkaa oo ollu intoo. Nyt onkii sit jonkuverran kerrottavaa, mut jos alotettas vaikka tosta viimeviikon perjantaista, eli 28.10 :

Olin Juulialla, vietettii sen synttäreitä. Ilta meni siinä jutellen, juoruten, nauraen, kuvaillen ja syöden. Syötii toosi paljo kaikkee sipsii ja karkkii ettei enää oikee innostanu seuraavaan aamuun. Ulkoon yritettii molemmista jonkunäköstä fb profiilikuvaa ottaa, Juuliast tietenki sai mutta mä olin sitte asia erikseen.. Sitte jässältä käytii tosiaa hakees ruokaa, roiskeläppii, sipsii, mehui jne (Juulia!! älä luule et oon unohtanu ne velat, maksan kyllä ) Sitten totanoinaa lauantain menin himaa siin, ja en kauaa siel kerenny olee ku lähin keskustaa Topin kans (= Oli tooosi kiva ilta ja muutenkii, hihhih ♥ Sitte tässä menneellä viikolla olin kipeenä, mahollisesti tuli siitä ku oltii yöllä parvekkeella Juulian kans vähän vähemmissä kuteissa xd Nomut se on jo selätetty, nyt on taas terve fiilis. Sitte mitäköhää, no täs oon ollu moneen päivään koulun jälkee Topin kans, Heinilläkii oon ollu ja se meillä. Nyt on taas hirvee shoppailufiilis ja tekis mieli ostaa kaikkee ja aaaah haluun ainakii mustat farkut, sit semmoset normifarkut ja paitoi ja huppareit ja huivei jnejne (:
Sit on ollu toosi hyvä fiilis ja kaikki on menny putkee ja oon tällähetkellä onnellisempi ku pitkii aikoihin!
Tossa ylhäällä nyt nää runsaat (...?) kuvat, ei oo oikee tullu kuvailtuu. Johanna kiitttäää ja kuittaa heihei
♥: Johanna

Ei kommentteja: