22.11.2011

sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet tarvii lupaa keneltäkään




Huhhuh mul on täs ollu vähä kaikkee menoo ja meininkii nii en oo kerenny postailee. Mut koulu on menny ihan mukavasti ja kaikki on ollu ihan jees, ei nyt ihan superhienoo mut kumminki (: Nyt tää kaikki kyl vaikuttaa siltä et parempaa päin ollaa menossa! (toivon vaa todella että mun puhelinlaskua ei näy lähiaikoina)
Tälviikol ei oo mitää kummosii suunnitelmii, vois kumminki viikonloppuun tehä jotain vähä kehittävämpää ku viime viikonloppuun. Lauantain makasin sängys ja datasin, sunnuntain kävin serkuil, tein hädissäni jotai koulujuttui ja datasin vähä lisää. Noo nyt on ainaki senverran suunniteltu että tossa perjantain oon Heinin kans, varmaa kouvolaa mennää ja sitte lauantain Topin kaa (: Heinin kaa meen nyt lähinnä mukaa kattelee ku se shoppailee, tai yrittää shoppailla (mitä sitä 13 vuoden aikana on oppinu tuntee, sil on pitkä ostoslista ja se ei löydä siit ku ehkä 1 asian ! =D) ku oon ite taas vähäsen peeaa enkä ees tartte mitää o: Tietty joku ihana paita ja tuubihuivi mustana ois ihan tervetulleita.
Meil on koulus ihan ylirentoo, maanantain olin fb:s kirjautuneena kaikki 8 koulutuntii, ja Ellin kans tsiikailtii vaa ikkunasta tuleeko lunta xd Mut maanantait on kyl aika puuduttavii, koulun jälkee oli zumba, mut onneks ajoissa tuleva Heini ja heseruoka autto mua kestämää sen rankan treenin (;
Tänää oon sitte ollu Heinin kans, ihmeteltii ku nyt sitä lunta tulee tuolla oikeesti ! ja sitte oon syöny ja laiskotellu ja muutenkii vaa, kiva päivä on ollu (: Mut ei täs muuuta
Ps, oon ostanu kaikkee kivaa, muummuassa ihan sikahyvii karkkei, deodorantin taaas, lapaset, jnejne mut en jaksanu kuvata xd Pyydän muutenki anteeksi kuvasaldoa, ihan jotain niiin järkyttävää

♥: Johanna

Ei kommentteja: