11.12.2011

etsiessäs onnea, harhateille jouduit sä


Erja (:
tehtii (tai noi teki) joululahjakasseja vähävarasille (: Mie hoidin kuvaamispuolen!


tää perunaleimasin oli mulle ihan uus tuttavuus!

tää oli muute mun omis rippijuhlis konfisbiisinä ♥
niinirannan villi yöelämä

Olin perjantai - lauantai yön niinirannas leirillä, se oli joku semmoin yhen yön kestävä minileiri. Oli kyl ihan kivaa, nukuttuu ei tullu paljo yhtää ja tääl tälläki hetkel kärsin sen jälkiseurauksista, pää on ihan tajuttoman kipee ja väsyttää. Niskatki on kipeet kiitos kivan tyynyn siellä  =) Ruoka oli hyvää, oli jouluateria ja sit lauantain semmost kebablaatikkoo, mikä seki oli tosi hyvää. Tutustuin uusii ihmisii, saunottii, syötii ja kaikkee kivaa. Aattelin jatkaa enskesään viel isoseen, nii sentakii tää leiri.
Nii kuten aiemmin jo sanoin nii mul on aika semmoi heikko olo, tosiaa tää pää on ollu täs melkee koko viimeviikon sillee aina ajoittain kipee. Vois johtuu tosta koulussa 24/7 dataamisest + viel kotoon (: Tänää aattelin olla vaa kotoon, ellen sitte Heinille eksy. Muutenki aattelin olla tänään ihan ns luonnonkauniina, ja levätä et jaksais skarpata viel ensviikon! Sitte loma ♥
Oon ihastunu semmosii pitsijakkuihin, taisiis sellasii mitä kaikil on =D En osaa selittää mut luultavast ymmärrätte. Sitte haluun hammaskorun, ja nyt oon sen tälläkertaa oikeesti ottamas. Eli semmoin kultanen sydän olis suunnitteilla (: Ei tässä tälläkertaa muuta, meen kahville! Hyvää joulukuun melkeen puoliväliä, eioo enää kauaa jouluun! :) (Paitsi että itelläni ei oo näkyny viel minkäänlaista joulufiilistä...?)

Ei kommentteja: