31.12.2011

kaikki muuttuu jos jaksaa uskoo







vaahtoavaa hoitoainetta ♥



kello puol 6, aamu/yöpala
Olin Heinin kans kouvolassa vaatteit kattelemas, oli tosi kivaa. Senjälkee menin sinne yöks, valvottii koko yö leffoi katellen (katottii joskus illalla se Vankila mikä tuli telkkarist, oli aika naurettava xd Sit aamun puolella, oisko ollu 7 katottii RedRiding Hood - Punahilkka, joka oli molemmille pettymys), nauraen, hiuksii värjäten, dataillen ja tietenki kahvii keitellen ja syvällisii puhuen! Heinin hiuksist tuli ihanan väriset, ja musta tuntuu et mä värjään sillä samalla. Oon kyllästyny näihi et nää on vähä vaaleet, mut sit ei kumminkaa blondit, ja vähä tummat muttei kuitenkaa ihan brunet. Että tummat meinaan värjätä =)
Sitte rakastuin Heinin kihartimee, haluun samanlaisen xd 
Tänää on uudenvuodenaatto, kotoon varmaa porukoitten kans viettelen, minkä teen ihan hyvällä mielellä ja vapaaehtosesti, koska se on jo kivaks muodostunu perinne (:
Äsken testailin meijän uusii lämpörullii, mun hiuksista tuli polkkapituset =D Mut ihan kivat nää on tälleeki. Etuhiukset nyt osaan sit vaa enskerral laittaa paremmin.. Tuun laittaa kuvii niist uusist vaatteist joskus, HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE! ♥
♥: Johanna
ps, kuvat on suurimmaks osaks Heinin ottamii, koska luovutin mun kameran sille että saan ees jotai blogimateriaalii!

Ei kommentteja: