29.3.2012

'älä laita sit blogiis pelkkii lätäkkökuvii' okei kulta, en laita

tää on nii ihanaa et oli pakko ostaa, 13,50e Anttila


äitille pikkunen synttärilahja xd





tehtii Miku 7v kans läksyjä :)








Heippa teille! Sori taas tämmönen pienimuotonen tauko, on olluu vaa paljon kaikkee. Nyt vihdoin löysin kaiken tän kiireen keskeltä aikaa blogille :) On ollu täs viikol kaikenlaista, oikeestaa asiat on tällä hetkellä paremmin ku vähää aikaa ! Oon tosi ilonen et mun ympäril on noin ihanii ihmisii, jotka neuvoo mua ja auttaa mua selvittää asioita ♥
Tänää koulus oli puuduttavat 4h matikkaa, mut se meni yllättävän nopeesti karkkipussin, tuolilla kaatumisen, cosmon lukemisen ja Ellin siivittämänä. Ei tapahtunu muutenkaa koulus mitää kummallista, oli yllättävän mukava päivä ottaen huomioo että torstai! Sit nii käytii Ellin ja Vouden kans kaupassa, koulun jälkee menin Erjan kans Coffarii ja sit tultii yhes bussil tänne :)
Viikonloppuun on kaikenlaista, huomen oon Erjan kans, en tiiä tuleeks Niinakii, lauantain mun serkun ristiäiset ja sit sunnuntain Ville tilas ittelleen hiustenvärjäyksen että saa nähä :)
Mut ei mul tälläkertaa muuta, näkyilläää!
♥: Johanna
Ps, Join vihdoin Coffaris sitä makusoodaa, oli pettymys :(

Ei kommentteja: