2.3.2012

selvästi hyvä päivä











Ainut ostos, tääki Kouvolan Prismasta xd 13.70e tää lupaa pidentää ripsii jopa 4mm!
Aattelin tulla taas teitä moikkaamaa näin perjantai-illan kunniaks, ties koska viimeks oon postannu o: Täs viikol ei oo kauheest mitää kummallist ollu, paitsi no Heinin kans oon aika paljo ollu, melkee jokapäivä, Erjan ja Okon kans olin tiistain, sielki kivaa... xd Eilen olin äitin kans keskustas kiertelee, tarkotukseen oli et oltais menty tolloi Lahtee mut sit tuli suunnitelmii muutos ja siel käytiiki sit tänää. Sielt ei löytyny sit muuta ku toi ripsari.
Ei kummosempii, perjantai-illan jatkoi!
♥: Johanna

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Kiva blogi! Liityn lukijaks :)
Käy kattomassa mun blogi :)

www.behind-anna.blogspot.com

Johanna kirjoitti...

Anna: Voiku kiva kuulla, ja anteeks kauheest et vastaan vast nyt )= mut meen kattoo kans sun ! =)