1.11.2012

hiljaa piikkejänsä kasvattaa, yksinäiset ruusut hiuksillaan


jotain uusii meikkei ja deodorantti :)

ensilumi!
tää on pitäny laittaa jo kauan sitte, mitä söin ikeassa xd
sunnuntain asuu

lounas...

Työviikko alko ihan mukavasti ja oon päässy melkee taas kärryille kaikesta ja melkee jaksan jo aamullaki nousta aikasin :) Meni unirytmi ihan sekasin tos syysloman aikana ja siit palautuminen veiki hetkensä.
Tosiaan, töitten alkuu edeltävänä perjantaina olin Jessen, Ellin ja Sallan kans, oli ihan kivaa koko ilta, myöhemmin lähettii Jessen ja sen kavereitten kans jatkamaa, kokonaisuudessaa ihan mukava reissu vaikkei nyt ihan hirveen hyvin taas kerran päättynytkään kiitos minä....
Lauantain istuin suunnillee kotona, datailin, toivuin edellisest päiväst jne, sunnuntain sit kulta oli tehny mulle ruokaa, oli omatekemää pizzaa ja salaattii ja sit patonkii =) Oli tosi hyvää kaikki ja ele oli ehkä maailman söpöin! Se oli kiva loman lopetus, sit maanantain alko taas työt...
Onneks tää viikko on menny tosi nopeesti, maanantain ja eilen olin Heininkans, maanantain käytii kaupoilla ja eilen vaa roikuttiii jossain xd Tiistain ja tänää sit oon ollu Jessen kans :)
Viikonloppu on taas melkee täytee buukattu, huomenna Jesse ja Skyfall, lauantaina Heini! Sunnuntaina jos sitä ihan lepäis vaan =)
Hyvät viikonloput!
♥: Johanna

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...

tosi mukavan olonen blogi iha hienoja kuvia (:

Johanna kirjoitti...

kiitos paljo Noora! :)