10.11.2012

ihan sama mistä lähen, minne saavun, tänään koko tää maailma on mun


Photobucket
eyeliner 3,95e/Seppälä
Photobucket
koruteline 4e/Tiger
Photobucket
töissä!
Heippa!
Aattelin tulla postailemaa ku ei oo lauantai-iltaan mitää kummosii kiireitä, ihan tässä kotona istuskelen :) Eilen olin Heinin kans, käytii Veturis siin päivällä, parit kivat jutut tarttu mukaa, tosin ei yhtää vaatteita :( Sitte tultii tänneppäin ja mentii yöks Heinille ja silleen. Ei voi taas sanoo ku että huhhuh minkä sopan keitin, jos ei siitä sen enempää täällä..
Oon täs viimepäiviin miettiny mikä mulle on oikeesti elämäs tärkeetä, et haluunks mä pahottaa aina kaikkien rakkaitten mielen sen takii, et mul ois kivaa? En halua, ja sen kunniaks oon päättäny alkaa ryhdistäytyy ja ottaa elämäst otteen, ei tää voi mennä joka viikonloppuseks ryyppäämiseks ja sitä seuraavaa morkkiksee, menee aina ihan överiks loppupeleissä.
Sitte oon aatellu kans sellasta et oon oikeesti tosi onnellinen! Mulla on ympäril ihan parhaat ihmiset, maailman paras bestis ja maailman paras poikaystävä, lisäks viel kiva perhe ja paljo kavereita ja ystävii :) Mä pidän näist kiinni, ilman näit ei mikää ois hyvin. Kannattaa iloita siitä mitä on, ei murehtii sitä mitä ei oo :)
Tää tyttö kiittää ja kuittaa, menee kohta sänkyy nukkumaa ja huomenaamulla alkaa päivä paremmalla mielellä ja ololla, isänpäivää vietellen kotona :)
Hyvää yötä ihanat !
♥:Johanna

Ei kommentteja: