21.11.2012

Naked Truth

Bloggaajien kesken on viimeaikoina alkanut leviämään tälläinen naked truth-haaste, joissa bloggaajat laittavat blogiinsa kuvan meikittömästä itsestään. Muita bloggaajia seuraten rohkaistuin itsekin tarttumaan haasteeseen. Alla olevassa kuvassa minä täysin ilman meikkiä, muokkaamattomana, juuri suihkusta tulleena ja hiukset vielä märkinä. Kasvoissa ainoastaan rauhoittava Lumene Sensitive Touch cream. En tykkää mun silmist enkä kulmakarvoist ilman meikkii, silmät on liian pienet, ripsii ei näy ollenkaa ja kulmatkaa ei näytä juuri miltään, mutta näitten kanssa mennään ja pystyn elämää asian kanssa. Emmä itteeni rumana ilman meikkii pidä, jos pitäisin nii emmä sillo olis tänne kuvaa siitä julkassukkaan =)
  Photobucket
Viikonloppusin en meikkaa ollenkaa, ellen sit johonki oo lähössä. Koulussaki oon yläasteel muistaakseni ilman meikkii ollu. Iho on senverran hyvässä kunnossa nykyää et ilman meikkivoiteita meen muutenki melkee aina, tai sit ihan kevyesti jotai BB-voidetta. Oon tottunu perheen ja läheisten kesken olee ilman meikkei, Jessenki totutin ihan seurustelun alkuajoist siihen et aina en meikkaa ja tuntuu kivalle et se pitää mua nättinä ihan tällee luonnollisenaki :) Tähän loppuu kuva ihan meikkien kanssa ja tukka hyvin, tai ainaki melkein xd
Ois kiva nähä tälläsii postauksii useemmaltaki eri blogin pitäjältä!
  Photobucket

♥: Johanna

Ei kommentteja: