24.11.2012

ne ihmettelee miks mä nauran aina, mut katokku meilläpäin ei itketä lauantaina










Tänää
♥ datannu
♥ ollu yöpaidas koko päivän
♥ kattonu Vain Elämää - maratoonin
♥ leiponu sämpylöitä
♥ nauranu itteni kipeeks näitten kyseisten fingerporien ansiosta, äääää en kestä xd
♥ saunonu
♥ tylsistyny ja maannu himas

Eilen
♥ sain arviot mun työssäoppimisesta, 3 siel tuli!
♥ olin kampaajal, leikkautin etuhiuksii lyhyemmiks ja muutenvaa latvat (nyt on oikeesti värjäyksen paikka koska kampaajaki huomautti mun juurikasvusta....)
♥ vietin kullan kans ihanaa koti-iltaa, siivoiltii, tehtii ja syötii ruokaa ja nähtii pikasesti Elliiki! Oli kiva päivä koska ruoka oli hyvää ja seura parasta :)
♥ tulin yöks kotii ja nukahin heti ku sänkyy pääsin, oli ihana nukkuu univelat vihdoin pois kunnolla

Huomenna
♥ vois alkaa pikkuhiljaa ettii/miettii edes joululahjoi, mullaku tuppaa aina jäämää toi ihan viimetinkaa...
♥ hommataa sitä univelkaa taas vähä lisää koska Sex And The City - Sinkkuelämää !!!
♥ vois heittää jonku lenkin ja masentuu koska seuraava päivä on taas mun suosikkiviikonpäivä =)
                                                                                                          

 Öitä kaikki!


Ei kommentteja: