17.7.2011

'anteeks mut voiskos tän liukuhihnan pysäyttää ku tää salaatti on tääl välissä?'

Ei voi muuta sanoo ku voi huhhuijjaa mikä reissu =DD 
 Tulin tänää kotii, olin siis Heinin (ja Markuksen..........) kanssa mun mummon ja papan mökillä. Nukuttii mummon ja papan talost n 300 metrin pääs olevassa mökissä. Kaks yötä Markus nukku meijän kans siel, ja sit nukuttii Heininkaa kahestaa. Kokonaisuudessaa oli kyl kivaa, tuli taas kerran tehtyy kaikkee enemmän ja vähemmän järkevää :D
 Mitäs kaikkee myö nyt sitte tehtii semmost mist vois mainita, no käytii ainaki Loviisas ja jossaa kierreltii, sitte käytii yksien mummon kavereitten mökil ja siel oli niinku sarkastisesti sanottuna yyyberkivaa. Heiteltii siinä aikamme kuluks Markust sinne lampee, sitte heitettii sen kengät ja se heitti meijän. En sitte saanu millää omii kenkii pois siel nii menin vaatteet päällä uimal hakemaa. Mummo ja sen kaverit katto pikkusen vihasesti, mut ei paljo stressannu.
 Tänää Heinin porukat tuli hakemaa meijät, oli itteasias ihan kiva et ne näki mummon & papan kaa toisensa. Tais niil ihan kivaaki olla, ja sitteku ne oli siinä kahvitellu, ja vähä sonnipaistia syöny päästii lähtee kotii =D
 No nyt täs kotoon oon etiskelly mun kännykän takuukuittii, koska oon näköjää onnistunu senki rikkoo. Tajusin et se on iskän sähköpostis ku se sen mulle tilas. Haluun vaa sen mahollisimman nopeest kuntoo koska toi näyttö ja se tärinä on vähä häiritsevät =D Musiikkinäppäimetki tietenki painuu pohjaa.
Eimul täst muuta, kiva ois mennä uuestaa enskesään (=



pitihä ne tavarat jollaa mökille viedä

ostokset =D

vähä kastuin mut löysin mun kengät, älkää kattoko ilmettä =DD








 

Ei kommentteja: