12.7.2011

just can't get enough

Eilen tein sen täydennyshaun. Pääsin siis kyl yhteishaussakii semmosee koru - ja pienesine suunnittelujuttuu, mut se ei kumminkaa kiinnosta mua sillee kauheesti, enkä usko et se on mulle oikee ala. Siispä tein ton täydennyshaun, siel oli suunnitteluassistentin ja ympäristöhoitajan tms paikat vapaana et niihin sai hakee. Pistin ne tos järkäs et ekaks tonne KSAO:lle suunnitteluassistentin ja tokaks ympäristöhoitajan. Toivon vaa et pääsisin jompaakumpaa noist, ettei tarttis sinne korujuttuu mennä )=
  Toiseksee tuol ulkoon on tänää ollu aika tyhmä ilma, ihan kokoajan on suunnillee vaa satanu. Aamulki sateen äänee heräsin. Oon nyt sit tänää ollu taas vaa ihan kotosalla, katellu telkkarii, selaillu netist kaikki verkkokaupat läpi ja ettiny kivaa kameraa (jos jollai on nyt kiva järkkäri mitä vois suositella, antaa tulla !) koska toi mun vanha on ihan hirvee, lukenu pitkäst aikaa kirjaa ja ottanu kuvii.
Täst oli tarkotus tulla jonkisortin erikoispostaus, mut tuli nyt kirjoteltuukii vähä kaikkee, että tohon alle pistän nyt niit kuvii mitä otin =D


ripsarit


ripsarit + meikkivoiteet

kynsilakat

muumimukit =D

äitin viimesin sijotus

aurinkolasei, kahet ekat tält vuodelt ja loput viimevuodelt..

kaikki maholliset rasvat

tälläsen herttasen kuvan sain otettuu mun kissast :D





♥: Johanna

Ei kommentteja: