25.7.2011

yesterday & today






Päivän asuu kuulu beiget housut, toppi, paita H&M, huivi lindex (:
Eilen oli semmoin ihan peruspäivä, kotoon vaa tsillailin, testailin talvitakit läpi ja katoin mitä niist voi viel käyttää, tulin siihen tuloksee et mun viimevuoden peakin takkiiki voi viel käyttää, onneks koska se on toosi kiva (: Sitten mie kuvailin jotain mitä tos ylempää on xd Oon tykästyny loman aikaan näihin mun hiuksii, ennen tuntu et haluun aina suoristaa ne ja et tekisin mitä vaa et ne olis suorat. Nyt oon muutamaan kertaan laittanu kosteisii hiuksii letit, ja näist on tullu tosi kivat. Että nyt oon ilonen etten sillo muutama kuukaus sitte sitä kestosuoristusta ottanu, oikeestaa kiitos Heinin ku se puhu mulle järkee.
Kuusaal kävin kaupoil, muttei mitää löytyny. Illal olin Heininkaa ulkoon, oli kivaa. 



Päivän asuna farkkuleggarit Onlyst, Puman kengät, paita Seppäläst ja laukku jostain, en oikeestaa ees  tiiä mist =D
Tänää pikkuveli tuli aamul herättää mut 'Jossu hei herää, me lähtää Kotkaa' Olin sillee et mitäää, mitäs me siel.   Noh, lähtii sitte ajaa sinne, ihan vaa shoppailu & kiertelymielessä. Käytii Pasaatissa, kierrettii siel puistoissa ja lopuks käytii Karhulassa. Oli kyl mukava päivä, ärsytti vaa ku tajus et kamera jäi kotii, mut onneks Markus oli ottanu omansa mukaa et kuvasin sitte sillä (: Tänää tuli postis kutsut pääsykokeisii, sinne luontojutun ja suunnitteluassistentin tutkintoihi. Huomenna on 11 aamulla suunnitteluassistentti, ja sinne luontojuttuu en mee
ku se onki Anjalankoskel ja tulis matkat vähä pitkiks o: 
Huomenna meen sit yöks Heinille ku tuun sielt kokeest, ja yhes lähtää sinne Helsinkii keskiviikkoaamuna.

♥:Johanna

Ei kommentteja: