22.7.2011

mun rakasta ei viedäkkää noin vaan, mä taistelen sen puolesta

Eilen vietin nimppareita, aamul käytii iskänkans viemäs mun kännykkä giganttii et se menee sielt sitte huoltoo, ensviikol on varmaa tän koneen vuoro. Kattellaa sitte kauan joudun käyttää porukoitten konetta >:
Sitten jatkoin juhlintaa mukavasti puhelinlaskun merkeissä, mut ei siitä sen enempää. =D
Heini kävi meillä, oli jonkii aikaa tääl. Juotii kahvii, jätskii ja mustikkapiirakkaa syötii. Mut ihan kivaa oli, Heini toi kivat lahjat, vaikkei nyt mitää ois tarvinnu niinku taisin muutaman kerran sanookkii ♥ Sitte Heini autto mua kuvaamaa mua kuvaamaa mun ens postausta varten, tai itteasias se kuvas kaiken.


suklaapatukka, huulikiilto & muki Heinilt, porukoilt loput + rahat (:

Ensviikolla toivottavast mennää Heininkaa Helsinkii shoppailee, voisin ostaa farkut/leggingsit, hupparin ja jonki laukun minkä vois sit kouluu ottaa.
Muuten 5.8 alkaa sitte tulee niit tietoit siit täydennyshausta, mä niin toivon että pääsen sinne suunnitteluassistenttikouluu. Se tuntuu jotenki kivalt ja täs vaihees tosi oikeelt vaihtoeholt, ja senki takii toivon pääseväni sinne ettei musta tule sitä kuuluisaa koru- ja pienesine valmistajaa... Sit jos pääsen sinne pidetää bileet ! Huhhuhu muuten kouluthan alkaa ihan kohta.. emmie haluu viel kouluu kumminkaa. =D Oon onneks kerenny tekee kesäloman aikaan melkee kaiken mikä on pitänykki tehä, mut silti ois viel paljo mitä vois viel tehä.





Niii ja sitte, mie pääsenki viel pariks viikoks töihin sinne mis on se kymppiluokka, eli Selänpäähän. Onhan se ihan kiva, ku työt alkais elokuun alus ja on sit jonkii aikaa, et kyl mulle se raha kelpaa. 
Mie oon nytki vähä niinku rahansäästölinjalla, tavotteena olis joko nyt ensin se kamera, jossa ois tavotteena et saisin sen jo synttäreiks, ja sit jos joskus se uus skobo. 




Luin äsken joitai tuttujen blogei mitä löysin, ja löysin pari tosi kivaa, mitä alan seuraamaa. Haluun jollaa tapaa voida ittekkii parantaa tät mun omaa, tää tuntu jotenki noitten rinnal aika surkeelta /: Että jos on jotai ehotuksii nii tännepäin vaa !
Oon muuten nyt täs parin viimepäivän aikana tehny aika paljo pihatöitä, kitkeny suunnillee jokaisen kukkapenkin jne. Skoboki tuli tossa äsken pestyy =)
Ja tuui kävin äsken keittiös kattoos, ku tääl rupes tuoksuu ihan ruoka =D Nii siel mun pikkuveljet 4, 7 ja 12v teki semmossii hapankorppukääryleit, en yleensä sano näin mut nyt on kyl pakko, vähä ne oli sulosiii ♥ 
Eimulla tälläkertaa muuta, erikoispostausta odotellessa (:
Ps. oon vaihtanu astetta laadukkaampaa digikameraa, otin porukoitten kameran ja nyt tulevat kuvat on sil otettuja siihen asti ku saan sen uuen kameran (:




♥: Johanna

Ei kommentteja: