14.2.2012

ja jokainen päivä, on ystävänpäivä

Ystävänpäivän kunniaks ajattelin järkätä tämmösen pikkupostauksen, jossa esittelen mun kaikkein parhaimman ystävän, HEININ!



Elikkäs, tässä mun kaikkein paras ystävä Heini. Meijä tiet Heinin kanssa kohtas jo vuonna 1999 ja siitä asti ollaa oltu tosihyvii ystävii. Heinille oon aina voinnu kertoo ihan kaiken mitä mielee tulee, tunnetaa toisemme läpikotasin ja luotan siihen eniten maailmassa! Ilman sitä en tiiä mitä oisin tehny, onhan tietenki mulla muitakii hyvii kavereit ja ystävii, joista osa on matkanvarrel 'karsiutunu' pois tai välit on vaa viilentyny, mut tän neidin kans ne ei oo ikinä muuttunu ku parempaa suuntaa! Munmielest meist on tullu täs viimevuosien aikaan paljo läheisempii ja nykyää puhutaa enemmän ihan tommosii syvällisii (:


Meil on tosipaljo yhteisii ihanii muistoi ja niit tulee suunnillee jokapäivä lisää. Asutaa tosi lähekkäin sillee, et nähää ihan koska halutaa ja ku molemmat ehtii, ei ainakaa kulkemises ongelmii (: Parhaimmat muistot on suunnillee viime ja toissakesältä, millo ollaa oltu mökkeilees, telttailees, Hesas ja vaikka missä! Viel tarkotukseen vuonna 2012 ois laivalle lähtee yhessä :)


Mä ihailen Heinis sen uskollisuutta, luotettavuutta, järkevää ajattelutapaa ja kauneutta. Heini on semmoi ihminen mikä ei oikeesti suutu paljo mistää, tai ainakaa näytä suuttumustaa. Siin meijän kahen ero varmaa onki, mä haastan usein riitaa toisten kans, Heini yrittää sit selvittää asiat puhumalla. Heini on kans tosi suojelevainen semmosii ihmisii kohtaa keist se oikeesti tykkää! Voin sanoo et me ei olla oikeesti riidelty ikinä, mitä nyt joskus jotai tommost pikkusta, mut ikinä ei oo mitää niin isoo vastaa etteikö sit olis selvitetty (:


Ala-asteen jälkeen me lähettii eri kouluihin, mut puhuttii aina et yläasteen jälkee molemmat menee samaa lukioo. No, kuinkas sitte kävikää, mä en menny lukioo eikä Heini oo menos amiksee, että erikouluissa jatketaa vieläki. Se on tavallaa ihan hyvä, jos oltais samas koulus oltu aina en tiiä oltaisko me kumminkaa ihan näin läheisii.


 Se on hassuu miten jonku kans pystyy vaa olee niin oma ittensä, ei tuu yhtää vaivautunu olo vaikka kumpikaa ei sanois pitkää aikaa mitää, ja voi ilmasta kaikki tunteensa ihan siinä paikassa miettimättä mitä toinen aattelee. Heinin kans ollaa itketty ja naurettu, enimmäksee kyllä naurettu! Yhes ollaa kaikkii eri harrastuksiikii testailtu, millo ollaa ratsastettu, tanssittu balettii tai zumbattu ! Heinin koti on ku mun toinen koti, meen sinne jo senverran luontevasti että avaan oven ja huuan moooi, mä tulin =D

Heinist riittäis vaikka mitä kerrottavaa, mut tiivistettynä nyt muutamaa lauseesee Heini on todellaki ollu tutustumisen arvonen, se on ihan maailman paras ja en koskaa haluu luopuu siitä =) Kiitoos rakas ku oot ollu mun tukeen kaikes ja jaksanu mua nää 13 vuotta! ♥

ps, meistä on oikeesti yhteiskuvii satoja, mut julkasukelposii ei tosiaa ollu enempää xd
pps, Heini älä tapa näist kuvist!
pps, IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKKI IHANAT LUKIJANI!

Ei kommentteja: