4.2.2012

niinkuin ei mikään koskaan voisi haavoittaa


löysin jotkut kehykset, johon löysin jonku demin irtosivun xd tuli kyl ihan kiva :)

ei vielä valmis, mut tost tulee munmielest ihan superihana!


kattokaa millaset mun hiukset oli kesällä! pitäis ehkä leikkautaa latvat et kihartuis taas noin paljo....
Aattelin tulla pikasee postaamaa teillekkin, ennenku sit meen tonne Heinille (= Eilen mun suunnitelmat meni pielee, niinku moni teistä varmaa fb:stä lukiki......... Eli seisoin bussia oottamas yli puol tuntii, kädet ja jalat oli ihan tunnottomat ja olin ihan jäätymispisteessä, eikä bussia vaan näkyny. No en sitte millää muullakaa päässy, et oli vaa Samulle soitettava et nyt en voikkaa olla..... Ärsytti ihan sikana ku olin meikannu hienost ja hiukset oli hyvin, kerranki näytin ihan ihmiselle ja sit eeei... No sitte ilta meni himas dataillen, saunoen ja säätäen joy´tai perus xd Ei kumminkaa mikää tyhmä perjantai, loppupeleis oli ihan jees :)
Tänää nii sit Heinille oon menos yöks, hyvä et sentää jotai tekemist järjesty! Huomen sit kai sinne serkuille mennää.
Postailen lisää varmaa huomen jos ehin, viikonloput kaikille!
♥: Johanna

Ei kommentteja: