20.2.2012

someone like you







Mulla on tosi keväinen fiilis! Anteeks ku nää kuvat rajottuu taas melkee muhun, mut mulla on uus tukka ! Oli pakko muutama viimekesänen kukkakuva tonne sekaa tyrkätä ettei oo liian ykstoikkosta. Mut nii näist hiuksist, oon ihan rakastunu näihin (yhtä paljo ku siihen bb - voiteesee, siitä enemmän kohta) Ei välttämäti muut huomaa muutosta, mut kokonaispituudest lähti huimat 2cm, kerroksist 7cm ja etuhiuksist varmaa kans se 7cm ku leikkautin ne vinoo ja sillee, et noi lyhyimmät on vaa silmien korkeudelle. Tuntuu tosi helpoilt ja rennon kevyiltä nää hiukset, nytku on hyväkuntosetki! Se mun ex - karvapörrö rupes jo vähä tympii vaikka no kivahan seki oli, kyl nää kasvaa xd
Nii se bb - rasva, ihan oikeesti! Ei oo turhaa sitä jokasessa blogissa kehuttu, mulla se tosiaa riitti ihan meikkipohjaks, siihen vaa vähäsen puuterii ja poskipunaa päälle ja olinki jo valmis :) Tosi helppo tommoi, ettei naamaa tarvi rasvata eriksee (paitsi no tää mun otsa, se on se mist eilen kirjotin!) Näis kaikis omakuvissa siis sitä naamassa (:
Mut ei muuta, zumban jätin tänää välii viel et tää nuha parantuis kunnolla.Kaikenkaikkiaan ollu onnistunu päivä :)
♥: Johanna
ps, Nyt voit seurata blogiani myös Bloglovinin ja Blogilistan kautta!

2 kommenttia:

Linda kirjoitti...

Ihan sairaan nätit hiukset sulla, ja kivasti laitettu! :)

♥ http://whatever-it-takes-linda.blogspot.com/

Johanna kirjoitti...

Linda; kiitos toosi paljo (:! Meen kurkkaa sunki blogin :--)