2.2.2012

toisiltamme eksyttiin

ainii, mulla on täs toises korvas 3 reikää niinku ennenki, mut sit nyt on toises 2, ennen oli 1 (: (kuva siit toisest oli nii epäselvä ettei voinu pistää )= )
pakko oli joku luomivärijuttu ostaa, tää nyt sai luvan kelvata. Seppäläst 6.95e nyt -50%

toppi Jim&Jill 10e, nyt -50% kans
sain vaatekaapin!
koulukuvat tuli..................

Ginasta löyty nyt tämmöne paita, mitä oon ettiny! noudan ton viimeistään palkkapäivänä ! Tos ei oo siis alla mitää tommost valkosta, pelkkä toi musta (;
Heipsaan!
Tänää oon pitäny ihan kotipäivää, en kouluskaa ollu xd Täällä sitte oon siivoillu, iskän kans tapetoitii (tost seinäst tulee ihan huippuihana!) vaatteit järjestelin ja sit vaa dataillu (: Huomen tarkotus ois koulun jälkee mennä jossaavaihees takas Kouvolaa Samun kaa, sit jotain emmätiiä :D Viikonlopulle ei vissii mitää kovin jänskää oo, paitsi no serkuille mennää ja Heininkans perussetti! Mun pitäis saada kans tälläviikol opettajalt semmoset tehtävät minkä avulla saan mun ekan nollan pois Wilmasta =Dd Enkku ♥
Mut ei täs kummosempii, kuvii tost seinäst hetiku se on ihan valmis!
♥: Johanna

Ei kommentteja: