9.2.2012

vaiti ihan liikkumatta


tämmösen taulun haluun :)
koko asukokoisuus ois ollu 45e H&M / puhelinlaatu!
Mul on tänää ollu tosi hyvä fiilis ihan aamusta asti ! Tää on ensimmäisii päivii pitkää aikaa ku en murehdi mitää, en aattele tulevaa enkä mennyttä, keskityn vaan tähän hetkeen (: Koulussaki aamulla kävin, tein kestävän kehityksen kokeen ja lähin senjälkee keskustaa (Äsken katoin Wilmasta, olin saanu siit kurssista 3!). Siel koittelin kaikkii ihanii vaatteita, bikineitä jne, st kiertelin Anttilan sisustusosastolla, ja löyty aika paljo kaikkee kivaa mitä haluun mun huoneesee.
Yhtäkkii sitte siin manskilla kävellessäni mul tuli semmonen tosi ilonen olo, en voinu ku hymyillä, syystä mitä en tiiä koska mitää erikoista ei oo tapahtunu. Tuntu pitkäst aikaa et riitän tämmöseen ku oon, ja et oonki ihan nätti vaikka ite toisin oon aatellu. Ees se yksinäisyys ja ihmisten katseet ei häirinny mua, päinvastoin. Yleensä mua häiritsee hirveesti kävellä yksin missää, mis on mun ikäst porukkaa ja joitai puoltuttuja. Nyt oli tosi kiva olla yksin, sain mennnä ihan miten halusin, ei tarvinnu keltää kysyy mitää minne mennää seuraavaks jne. Sitte kans ajattelin et turhaa mä murehdin mitä mun elämäs voisin muuttaa, mullahan on kaikkee mitä mä tarviin.
Mulla on ihana perhe, maailman paras bestis joka on jaksanu mua 13 vuotta, johon voin luottaa ihan 110% ja on muutenvaa paras, ja sit viel kaikki ihanat ystävät, oon terve, mul on paikka minne mennä koulun jälkee, mä ylipäätää oon koulussa ja muutenvaa kaikki on oikeesti ihan hyvin! Täst lähtien aijon keskittyy nauttii elämästä ja elää hetkessä, en mieti mikä siinä on vikana ja mitä vois muuttaa.
Tää oli varmaa syvällisin postaus ever, toivottavast teil menee yhtä hyvin kaikki ihanat lukijani!
♥: Johanna

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pisti miettiin omii asioit toi teksti , ja huomasin itekki kuin hyvin mun asiat on !(:

Johanna kirjoitti...

Anonyymi: Kiva jos herätti jotain tunteita toi, itekki oon tosi ilonen et huomasin sen :)